יום ראשון, 15 במאי 2011

הבדל מרכזי בין לקוח פרטי לעסקי בחברות הסלולר


אם אתם בעלי עסק קטן, כדאי שתחשבו פעמיים לפני שתיענו להצעה של נציג פלאפון, סלקום או אורנג' לעבור למנוי עסקי. על פניו, אולי יישמע הדבר מפתה ויכלול הטבות שונות הניתנות רק ללקוחות עסקיים, אך עלול להיות גם מחיר לא צפוי להצעה. על כן, כמו בכל נושא, כדאי לחקור אותו לעומק לפני שמתחייבים למשהו שנראה טוב ממבט ראשון.

מה הסכנות במעבר מלקוח פרטי ללקוח עסקי? אמנם אתם עשויים לקבל הטבות מסוימות, אך חשוב לדעת שזכויות רבות המעוגנות בחוק הגנת הצרכן, לא יחולו עליכם בתור לקוחות עסקיים. לדוגמא, לא תוכלו לנתק את הקו תוך 3 ימים, לא תהיו רשאים לבטל את העסקה תוך 14 יום, וחברת הסלולר שלה התחייבתם בתוך לקוחות עסקיים (בין אם מדובר בפלאפון, סלקום או אורנג') תוכל להעלות את התעריף בזמן התקופה של ההתחייבות.

קחו בחשבון שבדרך כלל פלאפון (או חברת סלולר אחרת) תחתים אתכם ל-3 שנים בתור לקוחות עסקיים. היות והיא רשאית להעלות תעריפים, משמעות הדבר שהמחיר שעליו סגרתם, יכול בהחלט לעלות ואתם עדיין תהיו מחויבים לחברת הסלולר. להבדיל, לקוח פרטי בדרך כלל מחויב רק ל-18 חודשים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה